Як підготувати системи контролю доступу до повернення працівників на робочі місця

Незважаючи на те, що до «повернення до старої норми» ще доволі далеко, багато хто вже повертається на свої звичні робочі місця. Разом з цим виникає також необхідність підготувати системи контролю доступу, які не використовувалися протягом довгого часу, до повернення працівників.

 

Це відкриває вікно можливості для системних адміністраторів для впровадження актуальних змін в існуючі системи контролю доступу. Крім впровадження безконтактних систем контролю доступу, власники компаній можуть також скористатися новими технологіями моніторингу відвідуваності, заповненості приміщень і, можливо, навіть інструментами температурного скринінгу.

 

 

Щоб забезпечити комфорт і високу продуктивність співробітників після повернення на робочі місця, радимо врахувати 5 основних практик підготовки до відновлення офісної роботи:

 

Визначіться з підходом до контролю облікових даних

 

За останній рік велика кількість карт доступу були неминуче втрачені. Для вирішення цієї проблеми можна скористатися трьома різними підходами: перейти на нові карти доступу, перейти на використання смарт-карт або ж скористатися мобільними / віртуальними картами доступу. Важливою перевагою віртуальних карт є те, що привласнити такі карти можна навіть тим, хто продовжує працювати з дому. Який би підхід ви не вибрали, слід чітко донести нові критерії безпеки своїм співробітникам і переконатися, що вони мають доступ до робочого місця тоді, коли це необхідно.

 

 

Проведіть ревізію списків власників карт доступа

 

За період карантину в компанії швидше за все відбулися кадрові зміни, а значить з'явилися нові власники карт і пішли старі. Спочатку не зайвим було б упевнитися в тому, що всі поточні співробітники підприємства мають своєю карткою доступу і мають доступ до офісу. Тут можна скористатися можливістю, щоб разом з відділами кадрів ввести автоматичні інтелектуальні системи обліку робочого часу і відвідуваності.

 

Оновіть системи безпеки

 

Для планування та апгрейду систем контролю доступу може знадобитися чимало часу та сил. І поки офіси ще не заповнили співробітники, можна встигнути провести апгрейд систем безпеки з найменшими наслідками для продуктивності робочого персоналу.

 

Виконайте перевірку кібербезпеки

 

 

Забезпечення кібербезпеки стає особливо важливим з переходом багатьох співробітників на віддалену роботу. Нові підходи до кібербезпеки повинні забезпечити безпеку робітників листувань і конфіденційних файлів компанії. З цією метою може бути впроваджена система двофакторної аутентифікації і здійснений перехід на нові, більш безпечні протоколи зв'язку.

 

Впровадіть нові технології і рішення, які полегшать повернення до звичного ритму роботи

 

Світ змінився, змінилися і вимоги працівників до безпеки робочих просторів. Вам може знадобиться впровадити зміни в системи контролю доступу, нові правила використання робочих просторів і посилити заходи санітарного контролю.

 

 

Скориставшись переліченими порадами і підходами, ви зможете забезпечити просте і комфортне повернення співробітників до роботи в офісі.